De sødeste læsere

onsdag den 23. maj 2012

Dagen derpå....

Sikken dejlig dag det er i dag... da da da da.... sikke en dejlig dag det er i dag....

Hvor er det skønt med sol og varme, dagen er blevet tilbragt sammen med min skønne farmor. Vi har siddet ude i solen hele dag og snakket og drukket kaffe, det gjorde godt.

Derudover var vi i vores absolutte (er det et ord) ynglings genbrugs butik. Jeg fandt nogle rigtig fine ting, billeder følger senere, men jeg kan da løfte sløret for noget af det.... TAdA.... 2 sæt (både dyne og hovedpude) sengetøj i det fineste retro mønster, SKØNT!

Jeg troede faktisk at min krop ville være helt ødelagt idag efter gårsdagens udskejelser til Fitness, men nej, eller det vil sige, jeg kan jo godt mærke at jeg har en krop, men det er vel også meningen (?!) Så imorgen tidlig kl.7.15 (!!?) er vi klar til 2 timer mere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar