De sødeste læsere

onsdag den 11. juli 2012

Jeg har loppet den... (igen!)

Endnu en gang har jeg fundet en ting, som jeg simpelthen bare måtte eje!

På vej til stranden med min skønne søster og fantastiske farmor, så vi pludselig et skilt med loppemarked, og så er man jo nød til at holde ind og se hvad de mon har. De havde så mange skønne ting, men den her isbjørn skulle simpelthen bare med hjem, den passer perfekt ind og jeg vidste med det samme hvor den skulle stå:)
Selv min kæreste som ellers synes at vi har noget tøse halløj til at stå synes den var rigtig fin...

2 kommentarer:

  1. Åh sådan én har min gamle mormor også stående :)
    Elsker også bare loppemarkeder og nyder hver gang manden drejer skarpt af for at følge skiltene udelukkende for at gøre mig glad :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er han sød :) Ja det er da dejligt, man kan næsten altid gøre et godt kup :)

      Slet