De sødeste læsere

mandag den 16. juli 2012

Pakkeleg...

Jeg er med i bloggernes pakkeleg, og har fået denne fine gave fra molly my: http://mollymy-mollymy.blogspot.dk/

Derfor mangler jeg nu to der vil være med til at sende legen videre...
Er  du den ene? Så skriv en kommentar, hvor du skriver din ynglingsfarve, og om du er mest til pasteller eller klare farver, så sender jeg dig en pakke med noget lækkert (går og pynser på hvad det skal være)
Dernæst sender du mig en mail, på : katrinebrinck@hotmail.com hvor du skriver dit navn og din addresse.¨

Nå du modtager min pakke skal du finde to nye at sende pakker til og dernæst sende en pakke retur til mig (jeg elsker at få pakker:))

Så kom frisk, først til mølle....
Smil fra Katrine

2 kommentarer:

  1. Det lyder da spændende :-) Hvormeget skal man "fylde i" en gave så?

    SvarSlet
  2. Hej med dig:) jamen ikke noget vildt, bare lidt sager som kan bringe glæde og måske nytte til en anden... Hvad man lige synes.

    SvarSlet